söndag

jahapp det var slutet på denna söndagen också. fast det var en bra avslutning. idag har jag träffat samma personer som de två senaste dagarna också men vad gör det? speciellt så är man ju där för en persons skull. <3

jag sitter här och kollar upp vilken buss jag ska ta imorgon för att slippa alla köer som jag håller på att ruttna ihop på. och jag har den turen att 840 går så att jag är framme hela tio minuter innan jag börjar, tur och tur men det är skönt.

igår så hände det en del så jag ahde ingen direkt tid att uppdatera så det får bli nu. gårdagen började med att när jag vaknar så får jag frågan om jag ska med och klättra, och visst skulle jag det! det är ju skitkul och bra träning för armarna. men dagen slutade inte där. jag begav mig hemmåt och då var det fdags för att tvätta, städa, plocka undan och laga mat... sen vard et dags för trääääääning! som faktiskt gick skit bra och det kommer ju behövas nu till helgen då jag ska iväg... ja efter det begav jag mig ut och hade det trevlans!

nä nu ska jag sova (kolla film) och ni med! det e ju faktiskt skola imorgon... -.-

natti!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0