mor'rn.

har precis kommit fram till skolan och sitter här med kemin framför mig... bläää. idag ser dagen ut så att jag ska vara i skolan fram till klockan tre. alltså e jag hemma vid fyra halv fem. och fem har jag träning! stressigt värre, men jag kommer hinna och när jag väl e på isen kommer jag dö, har fortfarande träningsvärk i benen efter helgens träning. iallafall så nu på morgonen ska jag göra klart 12 uppgifter i kemin och efter det e klart är det typ dags för spanska.. kan inget  och har vart borta mycket så det jag kommer säga idag är que?

aja kort inlägg men måste plugga! hare gött <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

oj, vilken stressig dag du verkar få :S hoppas du hinner med allt! :) ja usch, hatar att det redan är så mkt plugg! men hur är din klass och skola och så annars då? :) du är också duktig gumman! ja, klart vi ses då :) och på fredag ;) <3 <3

2009-09-15 @ 18:29:53
URL: http://aristocats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0