hemma!

sitter nu hemma och har skit ont i örat! vette fan varför men så e det. ont och ont. men man känner ju sig som en jävla gnällkärring när man sitter och klagar. men är frisk i halsen nu! det betydde att jag har vart ute nu och kommit hem nu. och så betyder det träning imorgon!!!! måste träna som fan nu när det e distrikt snart. ge mig en lyckospark innan så blir jag glader.

på tal om glader, snackade  med erika idag per telefon ( suprise...) samtidigt som jag satt och kollade på arthur! ni vet, den med låten : jag säger hej HEJ! vilken underbar dag det e, att man får vara som man e, och att man får leva tillsammans. iallafall var det ett av mina favvo program och jag blev helt glad och varm är jag såg det! många gamla minnen alltså.

så för att sumrera dagen så har den vart extremt händelselös. legat hemma heladagen och sovit (datan) fram till eftermiddagen då pappa kom hem. då var det bara att stiga upp och bevisa att man äntligen är frisk och allt så damsög hallen, köket, vardagsrummet och badrummet. då kände man sig lite duktig *host host*. men fick iallafall som jag ville och efter den goda middagen så for jag iväg hem till rasmus för att träffa carro! har alltid lika kul med henne, och idag hjälpte vi rasmus farsa att ställa in hans modell bilar i glasskåp och färgordning. grabbarna fatta nada av vad vi gjorde (anden plus två tjejer kom åxå) när vi började diskutera vilken bil som skulle stå vart, DET  E VÄL FÖRFAN BARA ATT STÄLLA IN DEM?! var några vanliga ord som hoppade ut ur andens mun undertiden. men nej nej, det får inte stå två svarta undervarandra och inte två gula heller. men vi e tjejer, det e därför ;)   men behövde iaf gå därifrån vid tiotiden för att pappa tyckte inte att jag skulle vara ute alls. så nu sitter man här och kollar på skit  program och skriver skriver skriver. fett långrandig jag blev!

men men god natt oc sov så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0