hemma sjuk...

japp så idag är man hemma sjuk... inte så jätte bra kan man ju säga nu ibörgan av skolan och shit. men vad ska man göra när man har någon röst och halsen känns som om jag har svalt en hel badboll.

men just nu sitter jag här i pyamas ( sjukkläder vf) och har det riktigt gött! glassen står brdvid mig tillsammans med halstabletterna och katten ligger i knät.  mysigt värre!

men jag måste medge att denna vecka har gått riktigt snabbt! det e redan slut på tordagen och då e det bara en dag kvar till helgen! äntligen... fast imorgon så har jag sisådär 45 spanska glosor och typ lika många engelska.....  och det e bara en av de första veckorna...  orkar fan inte.

men nu ska jag låta mig själv falla in i en liten sömn igen... så, god natt! (hahah)
  så jävla klockren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0