hej

jag e sämst att uppdatera men har vart sjuk nu så har ärligt talat inte orkat skriva om saker som att idag har jag sovit och ätit lite men mest gluttat på tv. kul? näää.

men nu mår jag bättre och tur e väl det! ska ju fan på hockeyläger imogon bitti. kommer prestera skit men det är min sista chans att få spela inför dessa gubbar. för nästa år då spelar det ju ingen roll som att jag inte är i Sverige ens. fan vad jag kommer sakna ishockeyn! den e ju en del av mig.

har ni sett att det har kommit ut en Twiligth dildo?! läste det på kenzas och höll på att garva ihäl mig, så Saga, här har du ;) (skääääämt!)

 linnea jossan och ??? i polen iaf ;)   (tre sköna pumor, saknar er ): )

Kommentarer
Postat av: Vendela

haha, det är jag på bilden också ;) va synd att du varit sjuk. jag med! det suger verkligen :( men vaddå, ska inte du va i sverige nästa år? :O :S

hoppas det går bra på lägret, puss <33

2009-09-12 @ 17:16:28
URL: http://aristocats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Let me guess! Linnea till vänster, Vendela i mitten och Jossan till höger? :P

2009-09-15 @ 18:20:35
Postat av: Benji

Hehe, det blev nåt jox där... det var jag som gissade ^^

2009-09-15 @ 18:21:04
URL: http://benjifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0