god natt!

just nu sitter jag e en helt ny pyamas och kollar på scary movie 4 på femman. älskar de filmerna! bäst är nog den när de är studenter, men det är bara mitt tycke.

ja har alltså vart hemma sjuk idag och är så slö just nu! det enda jag har lyckats göra idag är att sova och käka och slöat, som en bäbis! fy också, men e man sjuk så e man sjuk och då ska man vila. och nej det är inte svininfluensan! är så trött på pratet om den att det inte e sant. den ÄR egentligen inte så farlig som alla säger, den är  inte värre an en vanlig influensa, bara det att kroppen inte är van vd den sortens virus och vet då alltså inte vad den ska göra med det. men visst, SJÄLVKLART måste man ta den på allvar. något annaat vore idiotiskt.

jag har vart duktig! jag har bara gått vilse i min skola en enda gång! och jag har ändå gått runt själv i den och fortfarande hittat! e det inte så bra av mig  ;) haha ^^

nej god natt och sov så gott! nu ska jag själv fortsätta kolla på tv och dricka en massa vatten! (för den som vill veta.... )

god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0