- till alla kära där ute....

just nu känns det som att jag kommer dö inom en månad. min enda frist just för tillfället är att jag ska ha en underbar dag imorgon och sen e det hockey. älskar min hockey förfan. enda stället då jag ärligt talat inte tänker på något annat än... inget? ärligt talat så tänker jag inget när jag tränar. allt sitter i ryggmärgen. eller jo jag tänker på att hålla ihop armarna när jag går ner, jag tänker på vilka vilnklar jag har. jag tänker på att läsa av fart, skott/dribbling situation och allt annat som kan påverka mitt spel. Men allt kommer sitta i ryggmärgen tillslut. behöver inte tänka, behöver bara agera och reagera. I love it.



behöver också min erika. hon som ger mig skratt, gråt och ah. allt? kan man säga så? jag gör det iaf. tänkte bar nämna det.

som sagt jag kommer dö inom en månad pga. magsår. plugg plugg, pojkvän, kompisar, plugg, sova(?), hockey, familj, träna och skriva. hur fan får man tiden att räcka?! jag har fan inte sovit på flera veckor, och det syns. ringar under ögon, finnar, huvudvärk, lättretlig och skit. intresseklubben antecknar? trodde väl inte det...
fast jag har pengar igen. måste ha fler par skor så det blir shoeshopping snart. när erika och jag har tid. ska ju på träningsläger snart ju. bra det så man kan träna bort en massa skit från kroppen. blääää.....

det som skulle göras idag blev inte direkt gjort. kommer få plugga sent imorgon också, eftyer jag kommer hem. för imorgon är det dags för pojke+film+kompisar=lugn! (frid?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0