tråkigt en lördag?

ja en så länge har jag skit tråkigt en lördag som denna. sitter hemma och har gömt mig i mitt rum för tillfället. utanför pågår ett släktochvänner kalas för min bror som fyllt 20. grattis på han dock. fast gott käk med pastasallad men shiiit kan det bli tråkigare?! jag, bror och ronja har symig iväg och ingen märker det ens. och det är inte ens alla här än! men vi har fått tillbaka våra dörrar som har vart på ''lagning'' (utbyte) så äntligen kan man stänga dörrjäveln! mamma bad mig snällt att inte slå i dörren när jag blir sur nu som att då kommer den gå sönder igen, men vad fan annars ska man göra när man e sur och alla ens grejer är för dyrbara att kasta i golvet och inte telebabon är i närheten? då blir det dörren som smälls igen. det är väl bättre det än något annat?

iallafall. nu är min bror 20 och han träffar man aldrig och syster min är 23 (?) och har precis skaffat unge. vad händer här näst? det känns ju lite som at det är jag som är på tur men vad fan skulle det vara? något bra måste det ju vara som att de har fått bra saker  som att bli 20 och en unge. man kanske ska köpa en trisslott snart?

nu svamlar jag mer än någonsin bara för att ha något att göra. sorry! fast nu ska jag fan ta mig en till kaka, sitta på en stol och klistra på ett smil och leka glad. även om det enda jag vill göra är att sova. men jag sov ju 12 timmar inatt? går det ihop? äh bye bye och ha det gött!!!! <3




uppdatering:
väntar förtfarande på att folk ska komma och fira bror. jag vill iväg nu!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0