skolan.

sitter i skolan nu och fick nyss mitt matteprov! and im happy! fick fan vg :P ett havt poäng över vg gränsen men ändå. det e vg som kommer stå i papprerna och även om jag e glad nu så har jag inte vart det hela dagen. vaknade mycket försent och skyndar mig *host*. det blev iaf svart och grått tema med en färgklick iform av en väldigt färgglad sjal... men men. dagen då:

  • skolan!
  • plugga kemi på vägen hem
  • träning!
  • städa inför brors 20 års släktkalas på lördag.
  • sssssssssssssssssooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 glasklart? ;)

aja måste sluta nu iaf, sitter med sara och svävar bort under genomgång... ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0