Packning packning och åter packning..!

Tjena alla där ute!
Sitter just nu hemma hos Malou som jag inte har varit med på evigheter! Saknat henne som f*n! Hon har som sagt tappat bort sin packlista till Uppsala som är väldigt korkat om man ska fråga mig! Men som jag ser har hon med lite utav min hjälp nästan packat klart, eller packat en väska "klar". Undrar lite om hur vi ska komma till t-centralen imorgon till 8:00 och inte komma för sent.. Men jag tror det kommer lösa sig då vi knappt kommer att sova i natt eftersom vi kommer ha så kul i Uppsala. Vi ska där med massa andra bo i baracker som militärer och få träna självförsvar, sjukvård, släcka bränder, klättra och prova på motorcykel! =D

PUSS! <33

ps: det är Nea den bäste som gästblogggar just nu och här e min bloggisch! www.linneanikander.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0