okay..

iókay idag är det torsdag. fortfarande. världens segaste dag som finns. iaf med mitt shema.
 tre timmars rast på en dag med tre timmars undervisning, låter det skoj så kan jag säga att du är gärna hemma och sover de där timmarna istället... lovar.fast jag lyckades slarva bort telen under dagdens gång , men ta det lugnt jag har den igen!

iaf kommer hem och börjar laga mat då och det blev en god pasta carbonara ala malou. skitgott för den som inte har haft turen att få smaka ;) men skulle iaf plugga fysik som jag verkligen inte kan fast jag lyckades lösa ena papprets a uppg. *stolt* men körde fast för mycket på de svårare.... kommer bli ett solklart ig på provet iaf så det spelar ingen roll. så jag började snacka med min danska kompis sabina som jag mötte i bulgarien i sommras! en skitmysig tjej som älskar väskor. hahah!

men efter jag bakat i fyra min max så satte jag mig iaf framför tv:n och pappa bläddrar förbi eurosport (?) och vad e det vi ser? TABLE FOOTBALL!!!!!!!!!  ja! fotbollsspels turnering. kan det bli geekigare än så? tydligen du, för det var med utrusting spec för dem och ... här kommer det..... TIME fucking OUT! med vattenpause. av fotbollsspel. suck säger jag bara... vem håller med?

aja sen back to normal. blev ett bad och nu ska jag kolla lite filmilifilmili och kolla lite bloggischar och soooovaaa!

natti! :D <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

låter mys ;)

jaa, saknar dal faktiskt :'( <3

2009-10-17 @ 23:01:17
URL: http://aristocats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0