måste bättra mig!

förlåt förlåt! men jag har aldrig tid till att sitta vid datan längre och ännu mindre skriva. och i skolan så funkar inte ens blogg.se, eller ibland gör den det. ska iaf försöka bättra mig!

men gårdagen alltså var ju hur jätte bra som helst! börjar med att fixa lillasyster inför kalaset hon skulle på. och hon skulle ha lockar i hela håret för hon skulle se ut som ashley tisdale (?) (ursäkta stavning). efter det var det dags för match! samling klockan sex och matcstart kvart över sju. bara en kvart tidigare än sagt. men vi var berädda på en hård match mot gnestas damlag (och vi ör juniorer) men ja..... fallet blev väl inte så. vi van med 25 0 och jag fick 9 eller 8 skott på mig på 60 spelar minuter. perioderna slutade 7-12-6 till oss. väldigt kul match men fortfarande lite små tråkig för mig ;)

efter det var det bara att skynda hem för att sedan stick iväg till rasmus och träffa alla personer inkluderande underbara carro barro. (så skön person!) sen hängde vi där och hade det bara mys tills jag skulle gå där vid två.... inte lika kul. men då blev et attkolla lite film hemma sitället (A)

idag är planen att jag ska nu hem till felle på mary kay party och sen går jag direkt ner till ishallen för agfotografering! efter det.... promenix (kanske) med lillasyster och sen PLÙGG inför provet imorgon!

juste, ska till sjukan imorgon för prover så behöver inte gå upp fören klockan halv- hel 9!

se yaa!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0