för mycket ...

för mycket som har hänt på sista tiden för att kunna prata om allt. men jag kan bara säga att nu har barnbidraget kommit och för det ska det bli nytt smink och en jacka tror jag. och sen har jag jue fått lite extra cash så jag kommer troligtvis ha råd också. och självklart så ska jag på match någon gåmng, mitt shema är det som det är.... men jag älskar nästan allt som är på det. och inte att förglöma! jag och erika ska på bio snart igen ( och nu har jag jue pengarna! så nu e det min tur att bjuda på bio och middag Knas) hon bjöd mig sist, även fast hon inte hade så mycket pengar på sig och jag hade.... men jag visste inte om min räkning skulle betalas denna månad eller inte så jag behövde veta det innan jag kunde slänga ut några hundra. men hon är min sko/bio kompis så det kommer inte ta så lång tid innan vi åker igen!

och snart ska jag på möte om jobbet också... planeringsdag inför lägret. och för er som inte hänger med riktigt så ska jag sommarjobba som ledare på assö seglaarskola i typ tre veckor i sommar. det ska bli riktigt najs faktiskt. men nä det här får mig bara att sskna sommaren ännu mer! men vad e det? två och en halv vecka kvcar i skolan sen sommarlov! och bal. och provade allt som jag ska ha på mig typ idag på balen förutom smyckena och väskan som jag än inte har införskaffat, men det såg hyfsat ut. frågan är om klänningen är för enkel? bara grön lixom... men nu e det så och jag har köpt mina skor nu! och jag ska inte nämna bakrundhistorien....

måste bara säga att man inte ska ha småsyskon! de e bara dumaihuvudet! och pappor likaså... min syster har vart inne på min msn och pratat med mina kompisar och snokat i mitt rum! så jag e jue helt pisst off på henne och sa till min pappa att hon aldrig får vara inne i mitt rum igen och han får hjälpa mig med det som att hon är här en vecka utan mig, och dagen efter så är jag borta och när jag komnmer hem igen så sitter hon.... i MITT rum!!!! för att kolla på tv för att papa ska se BILAR på tv:n ute i vardagsrummet! jag sa helt klart till han innan att hon aldrig skulle få vara eller så skulle jag börja låsa min dörr under tiden jag inte e hemma. men där sitter hon och jag går rakt in och säger ut. och självklart så börjar hon gråta... blä lixom. men men. hon får inte och hon ska fan inte...

nu ska jag kolla film ett tag! så....


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0