sry!

måste bara få säga förlåt till alla som läser denna blogg.... allt har vart alldeles för stressigt och föär händelsrikt på det plan som inet kan stå här. ska försöka bli bättre med att skriva :) idag (dagen efter valborg!) är jag skiiiiit trött och tror att jag däckar snart även om det ända jag har gjort idag är att sova plugga och läst. jag hade en bra bok, men sen sträckläser man den och POFF så e den borta!!! vilka e med och letar?

nej men ska vi bli lite seriösa nu.. jag har hittat min balklänning och jag VET vilken färg och på ett ungefär om hur skorna ska se ut, och smyckerna vet jag färgen på. jag känner mig skit duktig :D

som jag sa så har jag pluggat idag.... tyvärr! men jag skrev faktiskt en hel uppstats om klimatflyktingarna på två dataA4. kännde mig ganska nöjd med den och att den är klar i tid! i ett SO ämne! det är fan konstigt för mig som verkligen inte gillar so ämnena och de som känner mig vet det ganska väl. det är SO och tyska som jag inte gillar. tror jag. men seriöst...vem gillar tyskan?


over and out

Kommentarer
Postat av: Benji

Fasen vad duktigt att ha skrivit SOn. :D Var det idag den skulle vara inne? :S ^^

2009-05-03 @ 19:34:03
URL: http://benji44.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0