=D

ja då tar vi gårdagens match idag då, fast det finns inte så mkt att säga.

först var jag som  typ alla andra 93 i hela landet i skolan, vi har temavecka nu, produktutveckling, och vad vi gör får ni se en bild på senare. men iallafall efter det begav jag mig mot Mamas hous för att hämta en kofta som jag skulle ha med mig sen begav jag mig ner till bollmora vårdcentral för att prata med en liten doktor om min kost m.m. pallade verkligen inte lyssna så det blev en liten PMs varning där för mig. var så dryg och elak man bara kunde vara och när han bara säger en sak när jag vart där i typ tre sekunder så brann det i mig... han var jue en stor jävla idiot!!! skit samma. blodtester efter så fick jag skjuts till kämpetorpsskolan (tack pappa!) annars skulle jag aldrig hinna käka innan matchen. men där träffar man Monika Ulf och Micke innan man drar till stationen och träffar andra personer som ska med. kuligt.

väl framme så står vi högst upp (regn :O ) och kollar på en match som vi var värda att vinna! tre poäng tackar!  mer pallar jag inte skriva här (A)

men idag så fick vi ÄNTLIGEN sakerna så vi kunde börja bygga på vår produkt (jag, jossan, nea och fredrik s) och vi kom faktiskt riktigt långt! och jag e jue mästerlimmaren som klipper och limmarihop! nej men efter skolan skulle jag till pappa och packa lite inför ''flytten'' till mamma igen, två veckor i stöten ni vet, men gick lite fel... jag var i  mina egna tankar och hamna fel, och fel är jag fortfarande så ska ta och åka hem till pappa efter detta =)

löshår.... har tänkt skaffa det, men ska man såin eller limma eller skaffa clips on? help!!! =O
puss på dig stumpan (kossan) <3<3
 
``livet är en saga berättad av en idiot ´´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0