16

ja har pratat med erika idag och hon var iväg för att köpa våra biljetter tills imorgon. jag tyckte det var lättare att prata med far min efter jag köpt biljetten för då kan han jue bara inte säga nej ;) men därimot så sa han hem direkt efter.... jo tjena asså, det kan ju han tro åxå. och för tillfället så har jag på mig mina balskor! måste gå in dem innan ^^ och så har jag bestämmt mig för att köpa fler högklackar för vardagsbruk också. det är jue så snyggt! och jag som lider av korta ben och lång överkropp kan jue behöva det för att gämna ut det hela (A) och jag som kan gå i höga skor så det borde inte bli något problem.

på atl om pappa så fick jag en liten utskällning idag, telefonräkningen var 500 kronor högre än vad han har sagt är max, så tack för den *****, haha. men vam fan orkar bry sig? INTE jag iaf !!!

nej nu e det nedräkning för sommarlov! det är bvara två veckor och två dagar kvar nu! (16 dagar) och då e helgen inkluderad, dels för att vi ska till Gotland på lördag på klassresa. längtar.... och sen e det utlandsresa med mamma jag har att se fram emot och efter det blir det assö. fem veckor kvar till assö räknade jag och sebe ut igår att det va. längtar!

egentligen borde de ord som jag skrivit här bli en uppsatts som wwf... men jag pallar inte! men et måste göras innan onsdag! och jag undrar hur jag ska hinna som att jag ska på matchen imorgon och egentligen ska jag vara på träni9ng nu men jag är aldeles för förkyld för det, HD och näsan är som en kran. tack som det är har jag fortfarande min smak kvar. och snart har mitt hår växt ut åxå! det ska inte bli lika långt som förr. bara tjockare än vad det är nu och en decimeter eller en och en halv får det växa, men funtar på att skaffa extantions eller hur det stavas till balen. vad tycker ni?

mitt shema för veckan, om n i vill hitta på ngt så har ni troligvis mitt nummer

måndag: plugg! och sjuk... ska köpa en tidning och bara läsa och ha kul.
Tisdag: match! direkt efter skolan till sena kvällen.
Onsdag: troligtvis skriva min uppstats,
Torsdag: sola med matilda? vilken dag sa vi att vi skulle sola?
Fredag: vette fan. trodde vi skulle åka då så inget planerat om inte sebbe går med på att flytta fikan.
Lördag / Söndag: GOTLAND!!!!!!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0