länge sen

glömt att skriva haft andra tankar runt i huvudet. erika har iaf vart hemma hos mig och kollat på film (vi suger på att välja) sen dagen efter så blev bio :) det är verkligen en tjej man kan lita på. har ingen aning om vad hon tycker och tänker om migt eller hur bra kompis jag är för henne men för mig är hon den enda personen jag kan prata med på riktigt. bara hon vet hemligheter om mitt liv min familj och mina kärleks problem. patetiskt eller hur?  lyssnar just för tilfället på låten: fan fan det skulle vara, ni vet vilken. och det känns bara som att allt är fel. jag tänker på dig även om jag måste låta tåget brumma vidare, jag tänker på sommaren och vad som kommer hända då och kommer fram till inget. tänker på att hela skolan går kasst och jag har ingen motivation över huvudtaget.   

fast mitt i allt mår jag riktigt bra. jag e konstig jag vet.

back to life. som alla vet var det skola idag och vi hade NP. gick väl sådär och jag skrev om förintelsen som att det sitter så djupt efter vi var i Polen och besökte auschwitz 1 och 2. det är bara hemst... finns inga andra ord som berskriver det som det var. att stå på platsen där tusentals judar hade blivit mördade på olika sett var hemst och jag ville bara spy samtidigt som jag blev riktigt riktigt arg. det är många som inte förstår varför jag blev arg men bara att tänka på de som gjorde det och att ingen tog upp en jävla gasmask och lät hitler och alla andra i nazipoliktiken få känna vad de gjort mot alla MÄNNISKOR. jsg skriver det stort för då betraktades inte judar som människor. de var som råttor eller löss i deras ögen. okay inte alla, tänk bara på Oskar Schindler, men de flesta. jag blir bara så arg! en bild i en bok som vi har i skolan har en kvinna möglat! asså vanligt mögel på en männsika. helt jävla fuckt upp...

puss och kram fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0