sleepwalkers!

idag var jag linnea jossan och mister C sleepwalkers. Det var camp valley. det är som en jävligt lätt orientering men man ska klä ut sig och vid varje station ska man göra något som läraren där säger att man ska göra. ganska lätt om man bara kör de obligatoriska delarna som vi gjorde. det fanns ju de som sprang och gjorde alla sex sakerna men vi pallade inte. utan vi gick där i våra tofflor, pyamaser, morgonrockar och bar på våra gosedjur och tandborstar. svart och grått smink runt ögonen gjorde våra redan mörka ringar efter gotland ännu mörkare och större. och våran kampsång gick:
god morgon, god morgon! se våran grupp stiga upp. god morgon god morgon i kööör!! ah, lätt och kul. det hela skulle vara ganska bra om det inte spöregnade!!! det gjorde det hela tråkigt rent ut sagt. och inget foto heller! så allt för inget *snyft*. aja sen var det att bege sig hem och jag har istort sett suttit stilla sen dess. orkar inget annat. letat upp väskor och sånt på nätet, läst bloggar med mera. kul faktiskt.

imorgon är det dags för studentfirande åxå. nettis springer ut! så vi ska dit och ha lite kul och käka gott och vara almänt trevliga. eller jag ska försöka vara trevlig iaf. mår inge bra just nu så är halv bitchig mot allt och alla. men iaf. jag kan inte käka hur mycket som helst, för efter nettis ska vi (jag och mamma) hem till chrisse och fira att han sprungit ut. där kommer det bli ett av mina akward moments... känner typ ingen och det enda själet jag ska dit är för att kim är hans polare och hans mamma är bästa vän med min och a jag hänger väl med för att mamma inte ska gå själv. aja efter några cider kanske tillochmed det blir kul, vem vet?

iallafall. det är min torsdag. min fredag ser ut så att jag ska på en studentfest för två! låter sjukt men de är tvillingar. Thomas och Felicia. aja det ska bli kul det med. men nu ska jag hoppa in i en dush så
 se ya later on bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0