gamla gubbar och bussar

vad e det egentligen med gamla gubbar och bussar? ni killar kommer nog inte förstå detta inlägg men till alla tjejer som läser!

iallafall. om det är hyfsat mycket folk på bussen, ni vet tillräckligt för att alla ska ha ett stolspar för sig själv och allt är perfa?  a, så är det så och alla sitter pryligt bara på sin stol och typ bara väntar på att någon ska sätta sig bredvid, men jag breder ut mig och slänger väskan på sätet och lägger upp benet lite grann. men det hindrade inte den gamla gamla gubben som troligvis var någonstans mellan 90 och döden och stank sjukhus och piss att stanna vid stolen bredvid och bara väntar... jag låtsades som ingenting som att det fanns till och med stolsrader som var tomma ( =O ) ich så fortsatte jag lyssna på min musik. jag vet att det hörs ut men han var väl döv på kuppen... aja efter typ 10 sekunder så lyfter (!!!!) han på min hörlur och frågar om jag kan vara så sneeel att ta bort mitt min och min väska! inte fan kan man ignorera det då, då e man jue bara ohyffsad.  inte nog med det heller utan när han sätter sig ner så får man ett leende som visar alla gluggar där det satt några tänder för 40 år sen. aja så där satt han.... ända från norra sköndal till sidvallsvägen. skitkul . 

om ni inte mäskt det ännu.
JAG ÄR PÅ SKITHUMÖR!



 (slänger in en bild när jag blev iordninggjord inför balen)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Störig gubbe , fattar inte heller varför det måste vara så viktigt , men han kanske ville ha lite kontakt med en som är yngre ;) haha nää skojja bara

Kramar Linnea

2009-06-22 @ 21:40:04
URL: http://llinneabergsmark.blogg.se/
Postat av: emeli

haha.

ofta man gör så när det finns lediga säten :)

hur gick det med ditt gymnasieval? kom du in?

Pussar! <3

2009-07-09 @ 19:45:52
URL: http://lillasystermli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0