dagen efter

idagf mår jag faktiskt helt bra nästan =) bara att min konstanta huvudvärk och mina tabletter gör mig exremt trött! men kan jag sova för det? nej såklart inte! kollar film typ varje kväll och igår blev det coraline med mamma. faktiskt skit mysigt. somnade typ och vippade åt sidan mot mammas axel. kände mig som fem igen. då blev man lycklig.

idag har jag tillbringat dagen med bästa-gravida-syster (också känd som sys). vi skulle iväg till stallet och hon ringer mig runt halvett har jag för mig och sa:
Sofia: hej! bla.bla.bla. men du måste rusa mot bussen nu!
jag: mmmh, då e det väl bäst att jag kliver upp då..

japp. skillnad eller vad? men men. jag fick rida sissi för första gången idag och ett stort + på det var att jag red barbacka medans sofia gick runt vägen med stene. vi gick en helt breathtaking stig och allt var perfa. fint väder och helt underbart.

jag såg jossans melanit idag! de står tydligen så står de i samma sommarstall och sissi och stene ( ''mina'' hästar) är ledarhästarna i hela hagen så melanit och en annan liten ponny följde med oss när vi gick med hästarna i grimmorna. så söta!

snart e det assö! och jag har nästan allt nu! skit duktigt jag e!  tänkte bara nämna det lixom
 assö förra året. ser det inte härligt ut?


en annan sak som e helt underbart är att vara hemma hos pappa igen. har inte vart här på en månad typ! hur fan har jag klarat mig utan mina underbara små ulliga saker? kom hem och min katt har inte lämnat min axel förutom för att gå på toa och dricka lite. älskar alla dem. min kanin är tyvärr inne på sina sista år nu. hon är nästan 10 år. och redan det är mycket för en vädur. hennes tvilling dog i 5 års ålder.

juste, pappa skulle iväg med några kompisar från darten idag (tror jag) men han kom hem igen efter typ en halvtimme! han menade på att han inte orkade dra vidare som de ville utan satt heldre hemma med mig då. och kvällen blev uber, jag åkte och hyrde en film ( norsk skräckis: rovdyr. tror det betyder rovdjur? ) och den var som en typisk skräckis som jag älskar! godis och film och sen egen tid, helt perfekt dag.
ps: erika kom hem idag från värmland åxå!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0