lördag

jahapp. nu var det slut på lördagen oxå. absolut inte händelserik någonstans förutom att det var träning. och pappa slipar mina skridskor fel så det absolut inte går att glida med! där rök bara första timmen av träningen, och när skridskorna blev åkbara igen så hade man tappat suget helt på att spela. och det hjälper inte att mamma ringer och säger att jag e nu trippelbokad under helgen.... fuck

efter träningen så begav jag mig hemåt, med hjälp av sandra som så snäll skjutsade hem mig, och upptäcker att jag e ensam hemma ikväll! dock är jag aldeles slut efter träningen och tror nog att jag inte  e riktigt frisk än så det blev en mys kväll med långsamtal med bästis, fast efter någon (några) timme så bröts telefonsamtalet och det går bara inte att komma fram på linjen så då passade jag på att skriva här.

snart trollhättan med laget! ska bli ''så jävla gött! '' ;)

puss och kram skummbanan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0