50 50 eller 75 25?

fan vad glad man kan vara då! och sur på samma gång. nej men är hemma sjuk idag som jag oxå var igår... förutom att jag har sovit/slappat hela dagen utan feber och funderade på om jag skulle gå till skolan så kliver jag upp och öppnar dörren till pappa och hela min värld snurrar. och snurrar. inte det vanliga där det snurrar blir svart och försvinner utan det bara fortsatte. fick tillslut ta tag i elementet och hålla fast mig för att inte tappa fästet helt.

nu har jag suttit framför datan ett tag och huvuvärken kommer smygandes igen, samtidigt som jag kollar på film. den e inte så bra så jag kan skriva iallafall. haha.

imorgon borde jag verkligen skriva min uppsatts om buddhismen som ska lämnas in imorgon (!) men har inte pallat göra, likadant med svenskan som egentligen är hur lätt som helst. har andra saker i huvudet men måste börja fokusera på skolan om jag ska komma in på min linje! (hoppas hoppas)

puss och kram skummba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0