måndag

måste bara få säga vad lyckad min helg har vart. iaf det mesta! sovit som en kung när jag väl sovit och bara haft en helt underbar början på ett perfekt lov!

fast nu e man ganska rejält pank så ska smöra mig in hos bror min som kanske har lust att låna ut lite rikstaler till sin enda söta lillasyster (A) men men ska spendera lite idag när jag ska ÅKA till friskis och svettis med vendelaendela och saga och träna lite :) fyfan vad jag kommer ha träningsverk som att jag inte har tränat på år och dar! på tal om att åka ska jag fixa moppen idag :D hurra för mig, peter och mamma egentligen. hurra för mig som att jag får åka, hurra för peter som nu fixat fram Rätt nyckel och hurra för mamma som slipper se mig sur varje gång jag ska någonstans och måste gå som att busskortet nu mer är historia. fan att man ska vara så vimsig och glömsk....

lovets planer går ut på att idag måste jag plugga för att sedan vara med mina träningspolare och imorgon ska jag vara med nea och hon kommer få vara ett stöd för mig när vi ska till läkaren..... min rygg cpar sig igen men den e mkt bättre än vad den var när vi betsällde tiden för månad sen! fan för tyresös sjukvård asså. iaf. sen onsdag e det tid för mig och vendela att hitta på något :D ska bli skoj skoj. torsdag var det något planerat men har ingen aning vad... oops där. sen fredag eller lördag så far jag bort från stockholm! jag ska nämligen till gotland och bo hos barndomskompisen  sofie! ska bli kul kul och jätte jätte gott ;)    


vad har ni för planer då?

klart slut

ps: han har inte ringt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0