extra info som kan vara bra ;)

jo det jag har glömt att nämna i min blogg är att min praoplats låg i rimbo som ligger i sin tur utanför norrtälje. varje dag jobbade jag mellan halv nio till halv fem. det är ett litet cafe som har bara ekologiska varor och aldrig något halvfabrikat, samtidigt som det bara är tillåtet för arbetsskadade att få arbete där så de får inte ta in sommarjobbare. tyvärr.
saknar min praoplats för det var så mysigt och alla var så snälla och allt var så himla gott! det måste nog varit det bästa platsen jag kunde hitta som att den låg så långt ifrån hemifrån och så långt ifrån alla beskymmer, polissamtal (olyckan) och läxor.

puss pch kram skumbanan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0